czwartek, 18 kwietnia 2013

Po długim czasie...

Ależ mnie tutaj długo nie było! Ale nie, nie odpuszczam. Natłok zdarzeń ale i czas psychicznego odpoczynku nie pozwolił mi zjawić się wcześniej. Wiosna zaskoczyła mnie bardzo swoim przyjściem z dnia na dzień i to z tak ogromną siłą. Dzisiejsza trójmiejska temperatura (ok. 25 stopni) zmusiła mnie do przeglądu szafy i wydobycia z niej letnich ubrań.
Kilka dni temu zabrałam się wreszcie za balkon i chcę wam go dzisiaj pokazać w nocnym ujęciu. Jak wam się podoba ? Zaczyna się robić przytulnie :)










W doniczkach na parapecie posadziłam stokrotki i niezapominajki, w dużej donicy biały rododendron. W metalowym wiaderku które niegdyś było grillem posiałam stokrotki drobne a w podłużnej donicy na  stoliku wschodzi już Maciejka. Na ziemi stoją dwie skrzynie - jedna z ziołami a druga z rzodkiewką i sałatą. Na balkon trafiła też pergolka którą mam zamiar owinąć bluszczem. Dużo mam jeszcze planów kwiatowych ale muszą jeszcze poczekać :)

A jak się miewają wasze ogródki i balkony po zimie ? 
Całuję was moje kochane :*

13 komentarzy:

  1. No, no, kanapa wymiata hihi :)
    Bardzo fajne ujęcia nocne i wykorzystanie skrztyneczek :)
    Ja właśnie też ogarniam balkon i urządzam po troszku, powoli zaczyna mi sie podobać :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Balkon wyszedł Ci bardzo przytulnie, aż chce się wziąć kubek kawy i usiąść w wygodniej kanapie :) Bardzo fajny pomysł ze skrzyneczkami. Ja u siebie ciągle się wstrzymuję z obsadzaniem balkonu, bo czeka mnie przeprowadzka a roślinki 170 km w samochodzie o ile by się zmieściły, to miałyby jednak ciężko.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy
    Buziaki
    Monika
    http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nastrojowo, przytulnie...aż chce się tam nocować:-))) Kochana zapraszam Cię serdecznie do mojego nowo otwartego sklepu redecor.pl, mamy mnóstwo cudnych akcesoriów balkonowo, ogrodowych i dodatków do dom. Wszystko skandynawski design zapraszam na zakupy Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  4. Balkonik nocą-rewelacyjny. Lampioniki tworzą super nastrojowy efekt,nie mówiąc o reszcie. Ale się rozmarzyłam jak patrzę na fotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam :) Wygląda pięknie ... romantycznie, nastrojowo ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pięknie to wszystko urządziłaś! Jeśli chodzi o mój ogród to właśnie umieściłam posta w podobnej tematyce ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie prezentuje się Twój balkonik. Tylko pozazdrościć.
    Twoje kwiatki na balkonie pięknie przywitały naszą pogodową wiosnę.
    Pozdrawiam M:))

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, fajnie ze jestes
    Przytulny masz balkonik zwlaszcza ta sofa :))))
    Moj taras w przebudowie wiec sama rozumiesz ;)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Balkon zaprasza do tego, żeby usiąś i odpocząć po całym dniu - bardzo mi się podoba. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. In fact when someone doesn't understand afterward its up to other visitors that they will help, so here it takes
    place.

    My web-site - luxury villa holidays

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, bardzo ładnie tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo fajnie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz bo bardzo jest żywy w przeciwieństwie do wielu nowych blogów - Pozdrawiam Samanta :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za komentarz :*